FAQ bij schade

  • Hoe kan ik inloggen in de portal?

    Om in te loggen op onze portal volgt u deze link.

    Log in met de gegevens die u van ons heeft ontvangen.

  • Ik ben mijn inloggegevens van de portal kwijt. Wat moet ik doen?

    Vul onderstaande gegevens in en klik op versturen.

    Ik ben mijn inloggegevens kwijt.

    Verzoek om bestaande inloggegevens op te vragen

     

  • Ik wil mijn groene kaart / verzekeringsbewijs downloaden. Hoe doe ik dat?

    Log in de portal

    Klik op ‘dossier’ in uw dashboard.

    Klik op [IVB/VHD kaart] en het PDF document zal openen.

    Dit is uw groene kaart.

    U kunt deze kaart zelf printen (dat hoeft niet meer op groen papier).

  • Ik wil een schade melden. Hoe doe ik dat?

    Schades dienen bij ons digitaal aangemeld te worden.

    Log in op onze portal.

    Klik rechtsboven op ‘direct een schade melden’.

    Selecteer de juiste polis (indien u meerdere polissen heeft)

    Vul alle schermen in tot u bij verklaring komt. Onder het kopje ‘schadedetails’ kunt u ook bijbehorende stukken als foto’s, aangifte bij de politie en/of aanrijdingsformulier uploaden.

    Als u op [bewaren] klikt dan is de melding tussentijds opgeslagen. Let op: de melding is pas bij ons ingediend indien u op [indienen] heeft geklikt en u een schadenummer in beeld krijgt.

    Aanvullende gegevens kunt u insturen naar autoschade@victorinsurance.com.

    Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 8 – 17 uur op telefoonnummer 010 40 60 065

     

     

  • Ik wil mijn gemelde schade inzien. Hoe doe ik dat?

    Log in de portal

    Klik op ‘schades’ in uw dashboard.

  • Ik moet afgesleept worden. Wie bel ik?

    U belt met SOS International. Zij staan 24/7 voor u klaar via 020 651 51 51.

  • Ik zoek een aangesloten reparateur. Waar vind ik deze?

    Op onze website kunt u zoeken naar een Tesla Approved Body Shop bij u in de buurt.

    U kunt zich direct bij hen melden om een afspraak te maken.

    Als u aangeeft dat u een verzekering heeft gesloten via Victor Insurance, dan zullen zij u gelijk verder helpen.

  • De tegenpartij is aansprakelijk. Waarom moet ik eigen risico betalen?

    Wij zullen de tegenpartij aansprakelijk stellen voor uw schade. Wij nemen daarin uw eigen risico mee. U moet dit echter eerst aan de reparateur voldoen. Als wij het bedrag van de tegenpartij hebben ontvangen, zullen wij dit aan u overmaken.

  • Ik maak diverse extra kosten als gevolg van de schade. Vergoeden jullie dit ook?

    Wij vergoeden de schade zoals opgenomen is in onze voorwaarden. Kosten voor vervangend vervoer, de inzet van een taxi en dergelijke vallen hier niet onder. Indien een derde partij aansprakelijk is voor de schade, kunt u de kosten wellicht bij hen indienen. Wij dienen deze kosten niet voor u in bij de tegenpartij.

Verzeker uw Tesla

Leenauto? Koop het eigen risico af.